1008 keer bekeken

Goede morgen/middag/avond

• dinsdag 18 april 2017 @ 09:45
    reactie op (#66) Conny____

Goede morgen wens jullie een hele fijne dinsdag.

• maandag 10 april 2017 @ 09:31
    reactie op (#65) Conny____

Goede morgen

wens jullie allemaal een hele fijne nmaandag.

• donderdag 16 maart 2017 @ 08:55
    reactie op (#64) Conny____

Goede morgen

wens jullie een hele fijne donderdag geniet van wat je gaat doen, het lenteweer speelt in ieder geval mee.

• zaterdag 04 maart 2017 @ 07:38
    reactie op (#63) nevasco

Goede morgen

wens jullie een hele fijne zaterdag.

Jammer Cora als je gaat stoppen, maar wel begrijpelijk, hoop daat je och blijft hangen hier al gebeurd er super weinig meer op de club, misschien dat je toch nog eens wat info kunt nodig hebben.

• zondag 19 februari 2017 @ 15:24
    reactie op (#62) Conny____

Gode middag

kom jullie een hele fijne dag wensen, ben helaas door ziekte weinig of niet meer op clus geweest de laatste tijd, en denk er hard over na om helemaal te gaan stoppen met clubs en tal van andere fora's, het wordt er niet beter op wat ik echt gehoop had. Kijk het nog even aan maar anders meld ik me bij dit clubje toch af.

Groetjes

• zondag 05 februari 2017 @ 10:33
    reactie op (#61) Conny____

Goede morgen

Ik wens jullie een hele fijne zondag, geniet van wat je gaat doen vandaag.

• woensdag 25 januari 2017 @ 05:31
    reactie op (#60) Conny____

Goede morgen

Ik wens jullie een hele fijne woensdag, geniet er van!.

Kijk uit als je de weg op moet, ook vanochtend kan het dichte mist geven en plaatselijke gladheid. Hier is het weer helemaal dicht, net als gisteren, dus voorzichtigheid is zeker geboden in de ochtend spits.

• dinsdag 24 januari 2017 @ 05:34
    reactie op (#59) Conny____

Goede morgen

Ik wens jullie een hele fijne dinsdag, geniet er lekker van!

Kijk uit als je de weg op moet het kan verradelijk glad zijn door het winterse weertje, er is hoorde ik om 05:00 uur code geel afgegeven voor het hele land.

• maandag 23 januari 2017 @ 09:32

Goede morgen wens jullie een hele fijne maandag geniet van wat je gaat doen.

• dinsdag 17 januari 2017 @ 08:45
    reactie op (#57) Conny____

Goede morgen

Ik wens jullie een hele fijne dinsdag, geniet van wat je gaat doen, moet je naar buiten kleed je goed aan het is hier in ieder geval errug koud bbbrrrrr.

Ik ben blij dat ik vandaag vrij ben, hoorde net op het nieuws dat er geen treinen of metro's rijden in Amsterdam, de stad is getroffen door een stroomstoring pppffff betekend dus ook dat verkeersborden niet werken, de matrixen boven de wegen ook niet, maar dus dan ook niet de computers en telefoons op het werk, ben dus blij dat ik daar nu niet om 7 uur al was, dan zat ik nu nog of in de file, of duimen te draaien in het donker hihiih.